برنامه جوایز ورزشی ۲۰۲۰ المپیک افغانستان و مراسم افتتاح ساختمان بازسازی شده کمیته ملی المپیک کشور امروز در کابل برگذار شد.

برنامه جوایز ورزشی ۲۰۲۰ المپیک افغانستان و مراسم افتتاح ساختمان بازسازی شده کمیته ملی المپیک کشور امروز در کابل برگذار شد.

برنامه جوایز ورزشی ۲۰۲۰ المپیک افغانستان و مراسم  افتتاح ساختمان بازسازی شده کمیته ملی المپیک کشور امروز در کابل برگذار شد. 

در این برنامه دوکتور حفیظ الله ولی رحیمی، رییس عمومی تربیت بدنی و ورزش و رییس منتخب کمیته ملی المپیک افغانستان، جلالتمأب اجمل غنی، مشاور ارشد رییس جمهور کشور و عضو شورای المپیک آسیا، روبینا جلالی، نماینده مردم در پارلمان، شماری از وکلای پارلمان کشور، سفیران کشور های دوست جمهوری جاپان، اندونیزیا و کوریا، محترم ضیا الحق امرخیل، مشاور ارشد رییس جمهور، تاجران سرمایه گذار در بخش ورزش و رؤسای تمامی فدراسیون های ملی حضور داشتند. 

هدف اساسی برنامه جوایز ورزشی ۲۰۲۰ المپیک افغانستان حمایت و قدردانی سکتور خصوصی سرمایه گذار در بخش ورزش بود و با اهدای مدال افتخاری و تقدیرنامه از کارکرد های شان در ورزش کشور سپاسگذاری شد. 

از سوی هم ساختمان بازسازی شده کمیته ملی المپیک که در نتیجه انفجار که به تاریخ  اول ماه جولای در شهر کابل، مقابل ساختمان این کمیته اتفاق افتاد و خسارات مالی هنگفت به این کمیته وارد کرد، افتتاح شد. 

در حاشیه تقدیر از سکتور خصوصی سرمایه گذار در بخش ورزش، به پاس خدمات داکتر تاتسو ناکامورا سفیر جمهوری جاپان با اهدای مدال افتخاری ناکامورا از سوی کمیته ملی المپیک تقدیر شد. 

Add a comment

*Please complete all fields correctly

Related Blogs