نخستین جلسه بورد اجرایی سال ۲۰۲۱م کمیته ملی المپیک برگزار شد.

نخستین جلسه بورد اجرایی سال ۲۰۲۱م کمیته ملی المپیک برگزار شد.

نخستین جلسه بورد اجرایی سال ۲۰۲۱م کمیته ملی المپیک برگزار شد.

این جلسه با ریاست داکتر حفیظ الله ولی رحیمی، رییس منتخب کمیته ملی المپیک و حضور داشت تمام اعضای بورد اجرایی این کمیتهجهت بحث پیرامون فعالیت های سال گذشته و نیز برنامه های سال  ۲۰۲۱ م  کمیته ملی المپیک کشور دایر گردید.

محترم داکتر حفیظ الله ولی رحیمی در صحبتی سال ۲۰۲۰ را برای ورزش پر چالش خواند و اما این سال را که  بیش از ۵۰ برنامهورزشی در کشور با حمایت کمیته ملی المپیک دایر گردید، سال پر دست آورد به ورزش و نیز فرصتی برای ارتقای ظرفیت فدراسیون هاخواند.

از سوی هم داکتر یونس پوپلزی، سکرتر جنرال کمیته ملی المپیک گزارش مکمل در مورد برنامه ها و مسابقات داخلی ۲۰۲۰ م و رویدادهای بین‌المللی که ورزشکاران به حمایت کمیته المپیک حضور یافتند، ارائه کرد.

خانم روبینا جلالی، عضو مجلس نمایندگان، معاون کمیته بانوان المپیک و رییس فدراسیون اتلتیک از اینکه بودجه اختصاص یافته به کمیتهملی المپیک به گونه درست و موثر آن به مصرف رسیده است، اظهار خرسندی کرد.

در ادامه جناب داکتر پوپلزی در مورد مصارف مالی سال ۲۰۲۰م، پلان مالی سال ۲۰۲۱ م، برنامه های سال ۲۰۲۱م، آمادگی ها برایبازی های المپیکی توکیو ۲۰۲۱م، بازی های داخل صالون، بازی های همبستگی کشور های اسلامی، بازی های جوانان آسیا، بازی هایساحلی آسیا، مسابقات و  برنامه های انکشافی ورزش در سال پیشرو معلومات ارائه کرد.

جناب اجمل غنی مشاور ارشد رییس جمهور و نیز عضو بورد اجراییه شورای المپیک آسیایی در صحبتی ایجاد پایگاه معلومات«Database» برای ورزشکاران رشته های ها مختلف از سوی فدراسیون ها، حمایت بیشتر از ورزشکاران، مشخص شدن زون ها و تدویربرنامه ها و مسابقات در سطح زون ها و ولایات را پیشنهاد کردند که از سوی اعضای بورد اجراییه مورد تایید قرار گرفت.

در پایان تصمیم بر این شد که هر دو ماه بعد جلسه بورد اجراییه از بهر بحث در مورد فعالیت های المپیک برگزار گردد، و نیز پیشنهادگردید که فدراسیون ها الزاماً باید تلاش به ایجاد تیم های جوانان نمایند و روی بلند بردن ظرفیت ورزشکاران و  تدویر کمپ هر، برنامه هاو مسابقات در سطح زون ها و ولایات نیز کار شود.

Add a comment

*Please complete all fields correctly

Related Blogs