کنفرانس مطبوعاتی محور راه‌یابی تکواندوکار و کاروان ورزشکارانافغانستان به بازی های المپیک توکیو در کابل برگزار شد

کنفرانس مطبوعاتی محور راه‌یابی تکواندوکار و کاروان ورزشکارانافغانستان به بازی های المپیک توکیو در کابل برگزار شد

کنفرانس مطبوعاتی محور راه‌یابی تکواندوکار و کاروان ورزشکارانافغانستان به بازی های المپیک توکیو جاپان امروز در کمیته ملی المپیکافغانستان برگزار شد.

در پنل داکتر یونس پوپلزی، سکرتر جنرال کمیته ملی المپیک و داکترنجیب الله سکندر، رییس فدراسیون ملی تکواندو حضور یافتند.

داکتر یونس پوپلزی، سکرتر جنرال کمیته ملی المپیک نخست راه‌یابیفرزاد منصوری، تکواندوکار و سایر ورزشکاران کشور را به بازی هایالمپیک تبریک گفته، و در ادامه در مورد ورزشکاران که راهی این بازی هامی‌شوند معلومات ارائه کرد.

به اساس گفته های آقای پوپلزی قرار است به نمایندگی از افغانستانفرزاد منصوری، از رشته تکواندو، شاه محمود نبرد و کیمیا یوسفی ازرشته اتلتیک، فهیم انوری، از رشته شنا و مهدی شجاعی از رشته نشانهزنی در بازی های المپیک اشتراک ورزند.

داکتر پوپلزی گفت که  تلاش ها  برای گرفتن کارت سفید «Wild card» برای ورزشکار رشته مشت زنی از سوی المپیک و فدراسیون مشت زنیافغانستان ادامه دارد.

در ادامه، جناب پوپلزی راه‌یابی سه ورزشکار مهاجر افغان «نگارهشاهین، رشته جودو، معصومه علیزاده، رشته بایسکل رانی و عبداللهصدیقی، رشته تکواندو» را در چوکات تیم مهاجرین المپیک خبر مسرتبخش خواند و از توماس باخ، رییس کمیته بین‌المللی المپیک از این جهتسپاسگذاری نمود.

در بخش پلان المپیک برای ورزشکاران که حضور شان در بازی هایالمپیک توکیو جاپان تثبیت شده است گفت ورزشکاران تکواندو و اتلتیکقرار است بعد از گرفتن واکسین کرونا برای کمپ تمرینی به کشور قطربروند و آمادگی های ورزشکاران شنا و نشانه زنی به خوبی پیشمی‌رود.

سپس، داکتر نجیب‌الله سکندر، رییس فدراسیون ملی تکواندو افغانستانراه‌یابی فرزاد منصوری را به بازی های المپیک دست آورد بزرگ و نتیجهتلاش های خسته‌گی ناپذیر المپیک و فدراسیون تکواندوی کشور خواندو از زحمات کمیته ملی المپیک افغانستان، المپیک بین‌المللی و فدراسیونجهانی تکواندو سپاسگذاری نمود.

Add a comment

*Please complete all fields correctly

Related Blogs