پایان همزمان دو کارگاه آموزشی مهم مدیریت ورزش و داوری والیبال

پایان همزمان دو کارگاه آموزشی مهم مدیریت ورزش و داوری والیبال

سومین دور کارگاه  مدیریت ورزش و نخستین دور کارگاه داوری والیبال امروز موفقانه به پایان رسید. 

کارگاه مدیریت ورزش از سوی کمیته ملی المپیک افغانستان به همکاری برنامه همبستگی المپیک بین‌المللی به مدت شش روز در پایتخت برگزار شده بود. 

هدف از راه اندازی کارگاه مدیریت ورزش ارتقای ظرفیت در ورزش بوده که به نمایندگی از هر فدراسیون دو تن از مردان و زنان در مورد موضوعات مختلف مدیریت در ورزش آموزش دیدند. 

همزمان نخستین کارگاه آموزشی داوری پنج روزه والیبال زیر نظر فدراسیون جهانی والیبال با حضور ۴۰ اشتراک کننده که ۱۰ تن شان بانوان بودند و قوانین و اصول داوری را زیر نظر مسعود یزدان پناه، مدرس فدراسیون جهانی والیبال بگونه نظری و عملی آموزش دیدند، به فرجام رسید. 

داکتر حفیظ الله ولی رحیمی، رییس منتخب کمیته ملی المپیک‌ کشور در صحبتی ارتقای ظرفیت را در فدراسیون های ورزشی یکی از اولویت های کاری اش دانست و وعده سپرد که چنین کورس های آموزشی جهت رشد ورزش کشور بیشتر خواهد شد.
در همین حال روبینا جلالی، معاون بانوان کمیته ملی المپیک برگزاری چنین کارگاه ها و به خصوص سهم دهی بانوان را گام نیک و موثر در ورزش کشور گفت.

اشتراک کننده گان  در این کارگاه نیز از برگزاری چنین برنامه ها ابراز خوشنودی کرده و خواستار برگزاری برنامه های بیشتر جهت ارتقای ورزش شدند. در پایان برای اشتراک کننده گان هردو کارگاه سند های مدیریت و نیز داوری از طرف المپیک اهدا شد .

Add a comment

*Please complete all fields correctly

Related Blogs